Ο Άγγελος Συρίγος συνομιλεί με τους μαθητές της DSA με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή

Ο Άγγελος Συρίγος συνομιλεί με τους μαθητές της DSA με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Αποφοίτων και σε συνεργασία με τον Τομέα Ιστορίας ο υφυπουργός Παιδείας, αν. καθηγητής Διεθνούς Δικαίου και Εξωτερικής Πολιτικής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Άγγελος Συρίγος συνομίλησε την Πέμπτη 15.09.2022, στη Γερμανική Σχολή Αθηνών, με τις μαθήτριες και τους μαθητές της 11ης και 12ης τάξης, με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή.

Ο καθ. Συρίγος, με ιδιαίτερη επικοινωνιακή άνεση, ως γνώστης του θέματος και ως εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μπορεί ένας ομιλητής να κερδίσει το ενδιαφέρον των ακροατών του, έθιξε ζητήματα, όπως η γενοκτονία των Χριστιανών (Αρμενίων, Ελλήνων του Πόντου, Ασσυρίων) από τους Νεότουρκους και αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους η ελληνική πλευρά αποφάσισε να κινηθεί προς την Άγκυρα, στη σημασία της επί ένα χρόνο απραξίας του ελληνικού στρατεύματος στον Σαγγάριο, στο βαθύ ρήγμα που προκάλεσε ο εθνικός διχασμός και τις καταστροφικές του συνέπειες, στα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι πρόσφυγες, στην τελικά επιτυχή διαχείριση εκ μέρους του ελληνικού κράτους του προσφυγικού ζητήματος και στην ενσωμάτωση των προσφύγων.

Ακολουθούν απόψεις μαθητριών και μαθητών που παρακολούθησαν την ομιλία:

«Η διάδραση που υπήρχε έκανε την εκδήλωση ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.» (Αλέξανδρος, 12d)

«Ήταν μια ευκαιρία για επανάληψη και εμβάθυνση της ύλης.» (Έλενα, 12d)

«Η ομιλία του κ. Συρίγου ήταν τόσο περιγραφική και γλαφυρή που υπερκεράστηκε η απουσία οπτικού υλικού.» (Θάνος, 12d)

«Αρκετά αντικειμενικός ομιλητής, που, όμως, δεν με κάλυψε με την απάντησή του για την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.» (Ναπολέοντας, 12d)

«Λόγος μεστός, αξιοπρεπής παρουσία, με μεγάλη άνεση στην επικοινωνία του με τις νέες και τους νέους.» (Κωνσταντίνος, 12c)

«Εξαιρετικές συγκρίσεις με τη Γερμανία και εύστοχα παραδείγματα που έκαναν την ομιλία πολύ κατανοητή.» (Βαγγέλης, 12d)

«Έλυσε άλυτες απορίες!» (Μαίρη, 12d)

«Πολύ κατανοητή η συλλογιστική του πορεία!» (Μαίρη, 12c)